Att avsluta är inte helt enkelt..

Senaste dagarna har jag varit ute på ytterligare porslinsjakter hehe.. Har kompletterat servisen som jag bloggade om för ett tag sedan, så nu kan tolv lyckliga personer äta middag på finporslinet ;) Fortfarande återstår dock problemet med frakten, men jag får nog hem ett set för sex personer så vi får börja där :) Igår höll jag på att slå till på tekanna, mjölk- och socker skål också men jag hejdade mig i sista stund. Någonstans måste man sätta stopp.
     Imorgon flyger Elin hem till Sverige för ett par veckors semester. När hon kommer tillbaka har jag redan återvänt hem jag också... Så ikväll ska vi förmodligen till Nordiska, Bosse o bandet spelar, så det kommer bli vår sista Dhaka-kväll ihop.. Känns mycket märkligt och är ytterligare ett "tecken" på att min hemresa närmar sig. Å andra sidan bor ju Elin i Sverige, så det är inte särskilt svårt att åka och hälsa på (när hon är hemma i Sverige vill säga) :)

Jag pratade med syrran och hörde att det fantastiska sommarvädret håller i sig! Hääärligt!! Nu hoppas jag verkligen att det förblir så i ytterligare några veckor! För kyla, regn och rusk är inte direkt vad jag längtar efter just nu. Eller iof, så länge jag får spendera tid med mina vänner och familj kommer jag att vara lycklig vilket som :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0