Att flytta till ett hus

Syrran bloggade om hennes vänner Martina & Jacob's nya hus och det ser så himla mysigt ut! Det är förvisso mycket jobb med ett hus men ändå, det ser fantastiskt ut med tomten och det gröna vidsträckta landskaper som omger dem, trähuset ser ut att ha massor av potential. Tänk att få pyssla där, ojoj alltså - det är helt underbart! Om jag kunde ta med mig min maid från Bangladesh, hade jag helt klart övervägt att flytta in ;) (Första månaderna efter mitt Dhaka-äventyr är jag förmodligen inte i stånd av att ta hand om ett helt hus, har blivit alldeles för bortskämd här för att klara av det, därav att jag skulle behöva Robis hjälp..hehe..) Men det är väl tur att jag bara har min lilla etta att ta hand om när jag kommer hem. 38kvm ska jag väl klara av hoppas jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0