Farwell-party igen..

Ikväll är det återigen dags för ett farwell party, det har nämligen blivit dags för vårt härliga gäng med praktikanter på Danska Ambassaden att flytta hem. Det blir alltid ett grymt bra party när de är med, så vi ser enormt mycket fram kvällen :D Förmodligen blir det förfest med gänget i Nina's bachelor-lya, hon har en superstor spegelvägg med massa utrymme för dans framför så jag kan ju tänka mig hur kvällen kommer att utveckla sig haha...

Imorgon ska jag hänga med Barbara och hjälpa henne att leta porslin. Jag har varit runt ganska mycket i olika butiker både här och där så nu har jag bra koll! Var iväg en sväng igår också, kunde inte hålla mig utan köpte två uppläggningsfat till.. Det är så billigt att det liksom blir oundvikligt, för vad ska man ta sig till när det är billigare att köpa Rörstrand här än vad det är att köpa IKEA hemma?? ;)

Söndagen hoppas jag på sol för då är planen att bara hänga på Nordiska och ha det gott :) Får passa på att "njuta" av värmen så länge det går för jag hörde att det grymma vädret i Sverige är på upphällningen, det var ju typiskt... Men men, jag har svettats i 6mån så jag borde väl klara mig ett tag i alla fall.

Mitt plan lämnar Dhaka på torsdag morgon och lämpligt nog är vi lediga på onsdag. Känns skönt att ha näst sista dagen ledig så man hinner fixa med det sista som ska inhandlas, packa och så..

Nä, nu ska jag skruva upp volymen på musiken jag spelar i datorn och börja peppa för ikväll! Jag är förvisso fortfarande kvar på kontoret, men det är lunchtid och de flesta är iväg på bön så om jag dansar lite här i hörnet är det ändå ingen som ser mig... :)

Trevlig helg allihop!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Barbara

Ni var jättefina på farewell-partyt!! Porslinssnubben är en rolig prick. For you big sister, special price.

Undrar hur många storasyrror han har.....

2010-07-26 @ 09:45:47
Postat av: Jennie

Haha ja eller hur!? Men du vet, har man många storasyrror får man göra mycket business ;)

2010-07-26 @ 11:59:14
URL: http://livetibangla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0