Klåfingriga tulltjänstemän!!

En kompis i Sverige hjälpte mig att skicka ner en avskeds-present till min maid, en Gbg-tshirt och en Gbg-regn-poncho. Jag tyckte att det kunde vara lite roligt samtidigt som det är praktiskt :)

Iaf nu var det ett par veckor sedan som hon skickade paketet, men det har ännu inte kommit fram...
Jag är rätt säker på att någon i tullen i Bangladesh har snott det, det kan ju liksom inte bara försvinna! När mamma skickade ett paket till mig för min födelsedag var det tydligt att det hade öppnats i tullen för presentpappret var upprivet och en grej saknades! Men hur f*n kan man bara sno saker som tillhör någon annan?? Va!? Det skulle aldrig hända i Sverige! Jävla skit!!! Jag blir så arg för jag vill att Robi ska ha presenterna, inte den idoten som stulit dem!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var riktigt elakt :( Vad var det som fattades i dit paket?

2010-07-25 @ 13:47:21
URL: http://lillasysterlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0