Mina klänningar

Det var alldeles för länge sedan som jag lovade er bilder på klänningarna som jag har sytt upp. Igår var jag hos Shaheen och hämtade upp några till vilket återigen påminnde mig om att jag skulle lägga upp bilder på bloggen.. Så efter gårkvällens middag på Westin med Emma, Emil och Lisa tog jag mig tid att fota några av dem :)
Min absoluta favorit är den svarta längst upp till höger, funderar på om jag ska göra den i en färg till.. Det är ju lite tight om tid men eftersom det bara är för skräddaren att kopiera så borde han hinna tycker jag.

 Det är lite svårt att visa upp klänningar på en galge, särskilt de axelbandslösa för de faller så konstigt, men ni får kan ju se på ett ungefär iaf :)
Vad tycker ni om dem? Någon som har en favorit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0