Status

Det har varit lite dåligt med uppdateringar senaste tiden, vilket beror på att jag har miljarder grejer på jobbet samt att internet i lägenheten återigen slutat att fungera :(
Alldeles nyss knackade min kollega mig på axeln och sa att det var dags att uppdatera bloggen - dina vänner måste ju få veta att du lever! Hihihi..

I helgen var jag o hämtade ut 5st (!) klänningar hos skräddaren Shaheen, de var sååå fina! Det blev två rosa, en glågrön och två svarta. Nu behöver jag bara inbjudningar till några fancy partyn så jag får använda dem :) Om inte annat så har jag ju väldigt många av mina vänner som fyller 25 nästa år och just 25-årspartyn, eller kanske ett bröllop, är ett perfekt event för dessa skapelser :) Får väl också medge att jag hade lite svårt att kontrollera mig själv, så jag gjorde ytterligare beställningar - men bara en festklänning, två fina tunikor samt en vardagsklänning. De är klara för avprovning den 7e juni, så jag väntar med spänning :)

Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer, men förhoppningsvis kommer internet igång snart igen och då blir det fler uppdateringar. Har en massa uppdateringar med bla bilder från resan till Sylhet och såklart på klänningarna också.. :)

Kram

Ps. Nedan bild är från midsommarafton. Killarna på kontoret fick för sig att de skulle skicka blommor till svenska ambassaden. Jag kunde inte förstå varför men fick då det enkla svaret "But Jennie, it's midsummers day in Sweden today". Det kunde jag ju inte säga emot, jag bara fnissade lite o sa att ja okey vill ni köpa blommor så gör det :) När blommorna väl var inhandlade var killarna glada och ställde gärna upp på en bild! Från vänster, Shakil, Johir, Sultan och Allom. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0